HelpDesk

Logo modulu CMS - HelpDeskHelpDesk software pro správu a řešení požadavků online, je určen pro online sprvávu a řešení požadavků, problému, posílání zpráv, s kvalitním administračním rozhraním. Řešení je postaveno na našem redakčním systému v jazyce PHP a databázi MySQL. Pokud neustále řešíte požadavky v práci, firmě jen přes email, tak je nejvyšší čas přejít na řešení problému přes HelpDesk, který přehledně uspořádá požadavky, informuje emailem, ulehčuje práci  a udělá řešení požadavků zábavou.
 

Možnosti a nastavení v systému:

  1. Definování priorit požadavků
  2. Definování typu požadavků
  3. Vytváření kategorií pro zařazení požadavků
  4. Přiřazení barevného schématu k prioritě požadavku
  5. Správa uživatelů helpdesku s možností napojení na LDAP
  6. CMS správa obsahu stránek (novinky, obsahové stránky).
  7. Přehledné filtrování požadavů podle datumu, stavu, zadavatele, řešitele, typu, kategorie, stavu, id, názvu, datumu zadání, datumu řešení, datumu vyřešení
  8. Zamykání vyřešených požadavků
  9. Přidávat řešitele k požadavku - jeden požadavek může řešit několik řešitelů najednou.
  10. Možnost zaslat příznak na vyjádření k případu pro jednotlivé uživatele.
  11. Přehled historie změn u jednotlivého případu.
  12. Přehledné řazení seznamu požadavku podle id, priority, datumu vložení, názvu případu, typu, kategorie, jmeno zadavatele, stavu.
  13. Automatické rozesílání emailu při novém požadavku nebo řešení.
  14. Export případů podle zvoleného filtru, do PDF nebo CSV.
  15. Licence se nevztahuje na počet uživatelů.!!!
  16. Historie událostí


Cena 1. licence od 25.000,- Kč bez DPH (licence na jeden server .. neomezený počet uživatelů !!!)

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na kontaktní údaje uvedené v kontaktech.

Klienti, kteří používají náš HelpDesk:
- Cidem a.s.
- SSI SCHÄFER Česká republika